Syster (L)

I de stunder när man behöver dig som mest

Ja då är du den som lyssnar allra bäst

Du finns alltid när man behöver dig

Det är därför du är så viktig för mig

 

Trots att vi bråkar en hel del

Och båda vet att vi båda faktiskt har gjort fel

Så förnekar vi det alltid och skyller på varandra

Haha, precis som alla andra

 

Trots att avundsjuka råder en del mellan oss

Så är det inte ofta vi slåss

Dock hackar vi och klagar ibland

Men du och jag, vi har speciella band

 

De band vill jag alltid ha kvar i mitt liv

De går inte att förstöras, inte ens med kniv

De kommer alltid finnas för vad du är för mig

Du är bäst, det kan jag lova dig

 

Bara vi två kan komma på så små saker att bråka om

Men trots det, så visar vi dem

Vi visar dem att bättre än oss kan man inte vara

Det funkar inte, det är så bara

 

Jag sviker aldrig dig det lovar jag

Kommer finnas för dig, natt som dag

För du betyder allra mest för mig

Syster, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0