EN KROSSAD FÖRÄLSKELSE

1 år, den lyckligaste dagen jag haft

men att sitta och tänka tillbaka drar ur mig all min kraft

du förändrade mitt liv inom loppet av någon minut

tills allting tog slut

jag hoppade av lycka

lite konstig kunde vissa tycka

eftersom det var dig jag blev förälskad i

men då trodde jag att det bara skulle vara vi

föralltid du och jag

att jag skulle kunna va med dig varje dag

lyckan översteg allt jag någonsin kunnat uppnå

jag önskar att det kunde förblitt så

att vi skulle vara livet ut

men som jag sa, detta var innan det tog slut

jag gick och bara väntade tills du kom hem

så att vi kunde ses igen

vi blev tillsammans medans du var där

så vi hade inte ens träffats här

innan du åkte bort

men vårt förhållande blev så kort

det var på midsommarafton då det tog slut

all lycka försvann inom loppet av någon minut

att tänka tillbaka får det att värka i kroppen

jag gick till botten ända från toppen

när du sa att det inte längre var vi

känslorna sitter fortfarande i

och jag älskar dig mer och mer för var dag som går

jag tror ändå inte att du förstår

hur perfekt du egentligen är

och att det inte borde vara såhär

att det borde vara vi som vi sa

kommer du ihåg? då allt var bra.


den här dikten är skriven för väldigt länge sedan. men hoppas ni gillar det ändå!
ha det bra, kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0