LÄMNA MARKEN..

Det finns så många stunder som man bara vill glömma


Då man känner att det kanske är dags att ge upp, sluta drömma


Det kommer tider då ingenting blir som man vill


Och man känner, att man inte riktigt räcker till


Jag vill bara flyga bort och lämna allt bakom mig


Sprida ut mina vingar och aldrig mer vända sig


Aldrig mer ge en återblick tillbaka på jorden som den var då


Ibland önskar jag att det kunde gå till så


Jag vill känna vinden i mitt hår och friheten i mina händer


Jag vill kunna flyga över havet och alla jordens länder


Kunna lämna marken och bara glömma allt som hänt


Att glömma alla dåliga känslor jag känt


Bara känna att jag kan göra exakt vad jag vill


Att känna att tiden bara står still


Ja att tiden stannar just i det fantastiska ögonblick


Det är som känslan av en adrenalinkick


Man känner att för stunden kan jag göra allt


Men ögonblicket försvinner och såren strös med salt


Extra mycket för att man trodde att allting försvann


Och att mina underbara känslor faktiskt vann


Ibland önskar jag att jag kunde lämna marken och flyga över jordens alla länder


Men ändå veta, att ni finns kvar, oavsett vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0