FASTBUNDEN..

Åååh, det var känslan av att känna dina armar runt om mig

Det var den där kvällen då jag dansade med dig

Det var du och jag och inget annat existerade

Min hjärna var full och mitt hjärta nästan exploderade

Känslorna flödade och för en gångs skull kände jag mig riktigt glad

Det var som om jag skulle kunna hoppa över en hel stad

Du var så söt och jag kände mig så bra över att det var dig jag dansade med

Och jag hoppades så sjukt mycket att alla andras kroppar sved

Sved av längtan över att få vara mig bara för denna lilla stunden

Men så var det inte, jag var fastbunden

Fastbunden i dina armar och så otroligt lycklig för ett tag

Jag kände att detta, ja detta skulle vara en underbar dag

Jag kände att nu kan ingenting dra ner mig på marken

Jag är i himlen och vandrar i den underbaraste parken

Parken med änglar som ser ut just precis som dig

Och alla dansar med flickor som ser ut exakt som mig

Denna kvällen blev den bästa som hänt mig, bara så du vet

Och till sist vill jag säga att du är sjukt het


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0