EN VACKER STUND..

Du får aldrig glömma dem vackraste stunder här i livet

Det är såna stunder som man tyvärr ibland tar för givet.

Stunder som dem är som när du känner närheten med den du älskar mest

Och dem stunderna där du mår som allra bäst

Det kan vara några sekunder till flera dagar

Det kan vara till och med vara i stunderna då man klagar

Ibland är det stunder som du inte tänker på förens efteråt

Det kan vara så lite som att du hör en väldigt speciell låt

Kanske att du tänkr på någon speciell person för stunden

Du kanske känner att du blir helt fastbunden

Förtrollad av låten som tränger in i ditt inre och lockar fram känslorna hos dig

Jag vet att det kan vara så för det har många gånger hänt mig

Vackra stunder är även när du kanske håller ditt barn första gången i famnen

Eller när någon nämner just dem namnen

Namnen på några som kanske betyder mycket för just dig

Eller namnet på en kille eller en tjej

Kanske namnet på person som du älskar är i världen, vem vet

En vacker stund kan även vara när en chokladälskare smakar på sin chokladsmet

En vacker stund kan alltså ses på olika sätt

Men dem upptäcks när man märker att allting känns helt rätt

Mina vackraste stunder är tillsammans med dig

Och den allra vackraste stunden, var när du frågade om jag ville bli din tjej

En vackrare stund kommer jag nog kanske uppleva senare i livet

Men det är ingenting som jag får ta för givet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0