BRUSTET HJÄRTA

Jag vet känslan när ett hjärta brister

När man någon man tyckt om mister

Jag finns inte längre i dina tankar

Det är inte för min ditt hjärta bankar

 

Sitter och tänker tillbaka på de få stunderna med dig

Jag blundar och ser dig framför mig

Ser ditt underbara leende och dina vackra ögon

Jag ser dig, tillsammans med någon

 

Men den här någon, det är mig jag ser

Du och jag tillsammans, och jag ler

Trots smärtan jag känner i bröstet

Jag skulle kämpa, det var löftet

 

Löftet jag givit mig när jag insåg vem du var

Jag insåg att du var helt underbar

Att det var för dig jag skulle ge allt jag kunde

Jag dig i mina tankar bunde

 

Jag ville inte att du skulle försvinna

Jag ville inte känna tårarna rinna

Rinna längs min kind

Kanske blåsas bort av någon vind

 

Jag vill bara försvinna och glömma allt

Sitter här och trots värmen så känns allt kallt

Trött på att bli sårad och få hjärtat krossat

Den här gången hade jag till och med mig själv trotsat

 

Jag vill känna kärleken födas och brista ut

Och när jag tror att det kommer, så tar det slut

Allt förstörs och på några sekunder är allt försvunnet

Smärtan är övervunnet

 

De tusen bitar av mitt hjärta skär i mitt bröst

Allt jag kan tänka på är ljudet utav din röst

Dina mjuka läppar och fantastiska händer

Det är konstigt hur fort livet vänder

 

Att gå från lycklig till övergiven

Känner mig ensam och utebliven

Allt för försvunnen kärlek

Allt pågrund av ett stort svek

 

Det blev för mycket lögner men allt sitter kvar

Älskling, lämna mig inte, du är underbar

Jag vill känna kärleken blomstra mellan oss igen

Men ingenting händer, jag står här ensam

Tänker och funderar

Kan inte hitta en utväg

För det enda jag önskade, var du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0